Apolloon is nog volop verwikkeld in de strijd om het behoud, maar heeft ook al het vizier op volgend seizoen!

We zijn dan ook blij te kunnen bevestigen dat Klaas Thiers, Tore Devos, Jonas Nowé en Anthony Mathijs, na enkele jaren afwezigheid, terug het paarse shirt zullen aantrekken. Voor Apolloon betekent dit een gevoelige versterking, zowel tussen de lijnen als in de kleedkamer. Ze brengen niet alleen hun sportieve kwaliteiten mee, maar ook een stuk Apolloon DNA. Met de club bouwden ze tussen 2015 en 2023 mee aan de sportieve opgang van Liga 1 naar de top van Eerste Nationale. Met twee linkshandige opbouwers, een doelman en een polyvalente allround klasbak in aanval èn verdediging als Klaas Thiers, zet Apolloon een grote stap vooruit.

Bestuursleden Guy Vanhulle, Wim Bossuyt en het voltallige bestuur zijn gelukkig met de transfers!

“Binnen het bestuur van Apolloon wordt al enkele jaren op meerdere fronten gewerkt om de clubstructuren te verstevigen: de bestuursploeg werd uitgebreid, de verantwoordelijkheden werden beter afgelijnd, de sponsorpool vergroot, en nu wordt ook de ploeg versterkt. Het is altijd de bedoeling geweest van Apolloon om zo hoog mogelijk te spelen op basis van de output van onze eigen jeugdwerking. De terugkeer van deze vier spelers laat ons weer toe deze doelstelling verder te onderbouwen, en daar ben ik blij om. Er zit heel wat talent aan te komen voor de komende jaren, en de ervaring van deze spelers zal aan die jongeren toelaten om te kunnen groeien onder hun vleugels. Het zijn spelers waar onze jeugd naar opkijkt, en ze hebben de goede ingesteldheid. Ook de supporters en sponsors reageerden enthousiast, en dat laat het beste verhopen voor de toekomst.”

Welkom terug!